DRAMMENSTUR 20.jan. 2012

En flott dag i en «NY» flott by. Drammen er 201 år, men har fått en fått en stor og flott ansiktsløfting. Det er moro å gå langs «ælva» å se på bruer og nye bygninger.

Selv vinterstid går og jogger folk brurunden.. Jeg gikk brurunden bare på Bragernes, men så fint. Ælva hadde frosset lengst inne mot stranda, jo jeg gikk Holmenbrua over til Holmennokken, der har det kommet opp 2 store ringer. Det var snø her og siden jeg da var i hjembyen til Jonas Fjeld, måtte jeg lage engler i snøen…

One thought on “DRAMMENSTUR 20.jan. 2012

  1. Flotte bilder igjen. Ser ut som du hadde en fantastisk tur! Jeg falt helt for kirkebildet – hva har du gjort her? Det ser jo ut som et maleri …

Legg igjen en kommentar

